Вплив нецінового й логістичного факторів на конкурентоспроможність продукції
Дата
2011
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Всеукраїнське громадське об'єднання "Нова Освіта"
Анотація
У ринкових умовах резерви підвищення конкурентоспроможності продукції перебувають у сфері забезпеченні споживача продукції підприємства перед- і післяпродажними послугами та мінімізації витрат на рух товарів. В статті пропонується використання нецінового й логістичного факторів при оцінці рівня конкурентоспроможності вітчизняної продукції. Пропонований підхід забезпечить більш точну оцінку рівня конкурентоспроможності вітчизняної продукції за допомогою обліку витрат, пов'язаних з рухом товарів. Робота в цьому напрямку є перспективною, особливо для продукції, що реалізується на зовнішньому ринку.
Опис
Ключові слова
підприємство, неціновий фактор, логістичний фактор, конкурентоспроможність продукції, промислове підприємство, обслуговування споживачів
Бібліографічний опис
Сікєтіна Н. Г. Вплив нецінового й логістичного факторів на конкурентоспроможність продукції / Н. Г. Сікєтіна // Сучасна освіта і наука в Україні: наукові здобутки, стан і перспективи : матеріали 9-ї Всеукр. наук.-практ. заочної конф. – Запоріжжя : ВГО "Нова Освіта", 2011. – С. 76-79.