Вплив нецінового й логістичного факторів на конкурентоспроможність продукції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Всеукраїнське громадське об'єднання "Нова Освіта"

Анотація

У ринкових умовах резерви підвищення конкурентоспроможності продукції перебувають у сфері забезпеченні споживача продукції підприємства перед- і післяпродажними послугами та мінімізації витрат на рух товарів. В статті пропонується використання нецінового й логістичного факторів при оцінці рівня конкурентоспроможності вітчизняної продукції. Пропонований підхід забезпечить більш точну оцінку рівня конкурентоспроможності вітчизняної продукції за допомогою обліку витрат, пов'язаних з рухом товарів. Робота в цьому напрямку є перспективною, особливо для продукції, що реалізується на зовнішньому ринку.

Опис

Ключові слова

підприємство, неціновий фактор, логістичний фактор, конкурентоспроможність продукції, промислове підприємство, обслуговування споживачів

Бібліографічний опис

Сікєтіна Н. Г. Вплив нецінового й логістичного факторів на конкурентоспроможність продукції / Н. Г. Сікєтіна // Сучасна освіта і наука в Україні: наукові здобутки, стан і перспективи : матеріали 9-ї Всеукр. наук.-практ. заочної конф. – Запоріжжя : ВГО "Нова Освіта", 2011. – С. 76-79.