Вплив нецінового й логістичного факторів на конкурентоспроможність продукції

Ескіз

Дата

2011

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Всеукраїнське громадське об'єднання "Нова Освіта"

Анотація

У ринкових умовах резерви підвищення конкурентоспроможності продукції перебувають у сфері забезпеченні споживача продукції підприємства перед- і післяпродажними послугами та мінімізації витрат на рух товарів. В статті пропонується використання нецінового й логістичного факторів при оцінці рівня конкурентоспроможності вітчизняної продукції. Пропонований підхід забезпечить більш точну оцінку рівня конкурентоспроможності вітчизняної продукції за допомогою обліку витрат, пов'язаних з рухом товарів. Робота в цьому напрямку є перспективною, особливо для продукції, що реалізується на зовнішньому ринку.

Опис

Ключові слова

підприємство, неціновий фактор, логістичний фактор, конкурентоспроможність продукції, промислове підприємство, обслуговування споживачів

Бібліографічний опис

Сікєтіна Н. Г. Вплив нецінового й логістичного факторів на конкурентоспроможність продукції / Н. Г. Сікєтіна // Сучасна освіта і наука в Україні: наукові здобутки, стан і перспективи : матеріали 9-ї Всеукр. наук.-практ. заочної конф. – Запоріжжя : ВГО "Нова Освіта", 2011. – С. 76-79.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced