Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31800
Название: Tribological experiments in automobile industry
Другие названия: Трибологічні експерименти в автомобільній індустрії
Авторы: Kadnár, Milan
Rusnák, Juraj
Tkáč, Zdenko
Bošanský, Miroslav
Ключевые слова: tribology; tribotestor; sliding bearing; steering booster; триботестор; підшипник ковзання; підсилювач рульового управління
Дата публикации: 2017
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Tribological experiments in automobile industry / M. Kadnár [et al.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Проблеми механічного приводу. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 25 (1247). – С. 81-85.
Краткий осмотр (реферат): The competitive environment forces producers in automotive industry to decrease the costs. Producers as well as subsuppliers need to find possible savings. The paper presents results of laboratory experiments with real journal bearings made of bimetallic alloy realised to find out possible replacement of a rolling bearing by a journal bearing. The important correlation between results of laboratory experiments with a model of tribological system and the real journal node may by achieved by maximum approach of simulation features by real running conditions. Thus, the given experiment conditions result from the chosen application, i. e. steering servo unit. The experiments were realised on Tribotestor M’06 testing machine.
Конкурентоспроможне середовище змушує виробників автомобільної промисловості знижувати витрати. Виробникам, а також субпостачальникам необхідно знайти можливість для економії. У статті представлені результати лабораторних експериментів з реальними підшипниками ковзання з біметалічного сплаву, виконаними для визначення можливої заміни підшипника кочення підшипником ковзання. Важлива кореляція між результатами лабораторних експериментів з моделлю трибологічної системи і реальним вузлом цапфи може бути досягнута шляхом максимального підходу до симуляції функцій шляхом повторних умов роботи. Таким чином, дані умови експерименту є результатом моделювання конкретного вузла, а саме блоку сервоприводу рульового управління. Експерименти були виконані на випробувальній машині Tribotestor M'06.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31800
Располагается в коллекциях:Вісник № 25

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_KhPI_2017_25_Kadnar_Tribological.pdf929,29 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.