Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31814
Название: К. К. Д. зубчастої диференціальної передачі у пристрої для керування змінами швидкості через водило
Другие названия: Efficiency of the epicyclic gear train in the device for speed changes management by the carrier
Авторы: Малащенко, Володимир Олександрович
Стрілець, Олег Романович
Стрілець, Володимир Миколайович
Ключевые слова: коефіцієнт корисної дії; зубчаста диференціальна передача; сонячне зубчасте колесо; епіцикл; сателіт; замкнута гідросистема; efficiency coefficient; sun gear
Дата публикации: 2017
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Малащенко В. О. К. К. Д. зубчастої диференціальної передачі у пристрої для керування змінами швидкості через водило / В. О. Малащенко, О. Р. Стрілець, В. М. Стрілець // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Проблеми механічного приводу. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 25 (1247). – С. 97-102.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто коефіцієнт корисної дії зубчастої диференціальної передачі у пристрої для керування змінами швидкості, коли ведучою ланкою є сонячне зубчасте колесо, а веденою епіцикл або навпаки. Керуючою ланкою є водило, яке може обертатись або буде зупинене за допомогою замкнутої гідросистеми. Виконано теоретичне дослідження коефіцієнта корисної дії для такої передачі і за допомогою комп’ютерного моделювання отримані графічні залежності його від її параметрів. Отримані аналітичні та графічні залежності к. к. д. між ведучою і веденою ланками (сонячним зубчастим колесом і епіциклом, або навпаки) в односходинкових однорядних і двохрядних зубчастих диференціальних передачах з замкнутими гідросистемами за допомогою засобів комп’ютерного моделювання, дозволяють переконатися про зміну значення к. к. д. і оцінити його з точки зору самогальмування.
The article considers the efficiency coefficient of epicyclic gear train in the speed changes management device when the driving element is a sun gear and the driven – is ring gear or vice versa. The control element is the carrier that can be rotated or stopped by closed circuit hydrosystem. We have conducted a theoretical computer research of efficiency coefficient in such epicyclic gear train and using the means of computer modeling we have obtained graphical dependences of the transmission efficiency from its parameters. Computer modeled analytical and graphical dependences that have been obtained for efficiency coefficient between driving and driven elements (sun gear to ring gear or vice versa) in a single-row or two-row epicyclic gear trains with closed circuit hydrosystems allow to verify visually the change of efficiency value and evaluating it in terms of self-braking.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31814
Располагается в коллекциях:Вісник № 25

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_KhPI_2017_25_Malashchenko_K_K_D.pdf547,54 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.