Оптимизация бортов колец и торцевой поверхности ролика подшипника качения

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

Розглянуто питання збіжності контактної задачі. Здійснена перевірка достовірності розрахункової моделі для різних значень величини скосу. Проведена оптимізація бічної поверхні тіл кочення та відповідних їм поверхонь внутрішнього й зовнішнього кілець роликового підшипника при варійованому параметрі – куті бічної поверхні ролика і кілець α. Запропонована оптимальна модель ізопуклою поверхню борта кільця й плоскою торцевою поверхнею ролика.
The question of contact task convergence is lighted up. Calculation model verification is carried out for the different values of scarf size. The end surface and surfaces of internal and external rings optimization is performd at the varied parameter – inclination of roller and rings lateral surface α. An optimum model is offered.

Опис

Ключові слова

транспортное машиностроение, контактная задача, итерационный процесс, контактные напряжения, силы трения

Бібліографічний опис

Оптимизация бортов колец и торцевой поверхности / ролика подшипника качения / Ю. П. Анацкий [и др.] // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Динамика и прочность машин. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 42. – С. 8-11.