Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31989
Title: Розробка універсального електронного регулятора частоти обертання колінчастого валу дизеля
Other Titles: Development of the universal electronic regulator rotation of the crankshaft of diesel
Authors: Прохоренко, Андрій Олексійович
Кравченко, Сергій Сергійович
Карягін, Ігор Миколайович
Вовк, Євгеній Геннадійович
Думенко, Петро Іванович
Keywords: паливна апаратура; системи автоматичного регулювання; акумуляторна система паливоподачі; електрогідравлічне впорскування
Issue Date: 2017
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Розробка універсального електронного регулятора частоти обертання колінчастого валу дизеля / А. О. Прохоренко [та ін.] // Двигатели внутреннего сгорания. – 2017. – № 2. – С. 35-39.
Abstract: Розроблено електронний регулятор паливної системи високого тиску для транспортного дизеля, впровадження якого дозволить формувати оптимальні характеристики транспортного засобу з урахуванням умов його експлуатації та узгодженості з будь-якими видами трансмісії та рушія. Авторами запропоновано концепцію синтезу алгоритму електронного регулятора дизеля, який базується на аналогії з роботою механічного пружинно-важільного регулятора прямої дії. Проведені безмоторні та моторні дослідження паливного насосу високого тиску тракторного дизеля, обладнаного розробленим електронним регулятором, дозволили отримати його статичні (рівноважні) характеристики, які підтверджують працездатність та стійкість роботи системи.
An electronic regulator of a high-pressure fuel system for a transport diesel has been developed, the introduction of which will allow to formulate optimal characteristics of a vehicle taking into account the conditions of its operation and coherence with any types of transmission and engine. The authors suggested the concept of synthesis of the algorithm of the electronic diesel controller, based on the analogy with the operation of a mechanical spring-lever regulator of directaction. Carried out motorless and motor studies of a high-pressure fuel pump of a tractor diesel engine equipped with a developed electronic regulator, it was possible to obtain its static (equilibrium) characteristics, confirming the operability and stability of the system.
DOI: 10.20998/0419-8719.2017.2.07
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31989
Appears in Collections:Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DVS_2017_2_Prokhorenko_Rozrobka_universalnoho.pdf747,93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.