Особенности маркетинга ресторанного, гостиничного и туристского бизнеса
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський державний університет харчування та торгівлі
Анотація
Доказано, что в отличие от «продуктового» маркетинга, целью которого является реализация конкретного товара, задача маркетинга услуг в ресторане, гостинице или туристической организации не только продажа товара (еда) и услуги (обслуживание), но и проведение клиента по «лестнице лояльности», удержание существующих покупателей за счет развития взаимовыгодного долгосрочного сотрудничества.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Перерва П. Г. Особенности маркетинга ресторанного, гостиничного и туристского бизнеса / П. Г. Перерва, Т. А. Кобелева, Н. П. Ткачева // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. – Харків : ХДУХТ, 2017. – С. 71-75.