Системний аналіз у методології порівняльного дослідження системи підвищення кваліфікації вчителів України

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Стаття присвячена поглибленню методологічних уявлень про використання системного аналізу в наукових дослідженнях сучасної системи підвищення кваліфікації вчителів. Описано процес системного аналізу досліджуваної системи та послідовні стадії його проведення – постановка проблеми, визначення мети і критеріїв оцінки, здійснення структурного аналізу, розробка концепції розвитку системи, аналіз відібраних рішень. Автором обґрунтовується актуальність проведення порівняльного дослідження системи підвищення кваліфікації вчителів України та відповідних структур у післядипломній освіті інших країн – членів Європейського Союзу.
The article increases methodological perspectives for using system analysis while researching the modern system of teachers’ professional advancement. The process of system analysis for the named system and its stages have been described, such as claiming a problem, defining an aim and criteria of its evaluation, making structural analysis, creating a conception for the system’s development, analyzing a bunch of decisions. The author proves a need of using comparative research for the system of teachers’ professional advancement in Ukraine and similar structures within postgraduate education in states-members of the European Union.

Опис

Ключові слова

учитель, післядипломна освіта, навчально-методичне забезпечення, фахівці, system analysis

Бібліографічний опис

Євтушенко Н. Системний аналіз у методології порівняльного дослідження системи підвищення кваліфікації вчителів України / Н. Євтушенко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2017. – № 3. – С. 47-54.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced