Категорія мотиваційної культури в університетській педагогічній освіті: проблема означення та етичної дієвості

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

The article is devoted to the complex motivational system, that acts in university pe­dagogical education, which suffered the radical changes under the influence of globalizational factors and has been specifically reformed. It was paid a special attention to hermeneutic and ethic aspect of motivational culture problem in the context of university pedagogical education.

Опис

Ключові слова

мотиваційна культура, університетська педагогічна освіта, стимулююча і обмежуюча функції, етичні дієвості

Бібліографічний опис

Смолінська О. Є. Категорія мотиваційної культури в університетській педагогічній освіті: проблема означення та етичної дієвості / О. Є. Смолінська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. – № 2. – С. 9-16.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в