Категорія мотиваційної культури в університетській педагогічній освіті: проблема означення та етичної дієвості
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
The article is devoted to the complex motivational system, that acts in university pedagogical education, which suffered the radical changes under the influence of globalizational factors and has been specifically reformed. It was paid a special attention to hermeneutic and ethic aspect of motivational culture problem in the context of university pedagogical education.
Опис
Ключові слова
мотиваційна культура, університетська педагогічна освіта, стимулююча і обмежуюча функції, етичні дієвості
Бібліографічний опис
Смолінська О. Є. Категорія мотиваційної культури в університетській педагогічній освіті: проблема означення та етичної дієвості / О. Є. Смолінська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. – № 2. – С. 9-16.