Категорія мотиваційної культури в університетській педагогічній освіті: проблема означення та етичної дієвості

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

The article is devoted to the complex motivational system, that acts in university pe­dagogical education, which suffered the radical changes under the influence of globalizational factors and has been specifically reformed. It was paid a special attention to hermeneutic and ethic aspect of motivational culture problem in the context of university pedagogical education.

Опис

Ключові слова

мотиваційна культура, університетська педагогічна освіта, стимулююча і обмежуюча функції, етичні дієвості

Бібліографічний опис

Смолінська О. Є. Категорія мотиваційної культури в університетській педагогічній освіті: проблема означення та етичної дієвості / О. Є. Смолінська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2012. – № 2. – С. 9-16.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced