Формування департаменту маркетингу промислового підприємства
Дата
2014
Автори
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Друкарський дім "Папірус"
Анотація
Головною особливістю економічної діяльності сьогодні, починаючи від закупівлі ресурсів та закінчуючи реалізацією продукції, стає необхідність переорієнтації її на маркетинг. Це пояснюється тим, що лише маркетинг дозволяє урахувати взаємний вплив основних зовнішніх і внутрішніх чинників при виборі стратегії реалізації діяльності підприємства та разом з тим виступає сполучною ланкою між елементами усередині виробничо-господарської системи, а також поза нею – між даною системою та елементами зовнішнього середовища. Саме результати маркетингової діяльності в умовах підвищених вимог до обґрунтованості і достовірності одержуваних результатів стають основою всіх подальших управлінських рішень.
Опис
Ключові слова
департамент, маркетинг, промислове підприємство, машинобудівні підприємства
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Формування департаменту маркетингу промислового підприємства / Д. В. Райко // Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком : монографія / ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2014. – Розд. 3, п. 3.6. – С. 197-205.