Інформаційно-аналітичні й організаційні засади складання звітності в процесі прийняття управлінських рішень суб'єктами господарювання готельно-ресторанного комплексу
Дата
2017
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Запорізька державна інженерна академія
Анотація
Обґрунтовано, що логіка побудови причинно-наслідкових зв'язків, починаючи від систематизації облікової інформації до формування аналітично-управлінського апарату суб'єктів готельно-ресторанної справи, бере старт від врахування специфіки документування й запуску механізму оформлення операцій щодо надання послуг й продажу товарів цими економічними агентами. Структуровано інформаційно-аналітичні й організаційні засади складання звітності та проаналізовано напрями використання даних фінансової звітності для цілей управління підприємств готельно-ресторанного комплексу, що дозволяє розробляти параметри й визначати ключові показники ефективності процесу прийняття управлінських рішень у поточному й стратегічному вимірі.
It is justified that the logic of constructing cause-effect relationships, starting from the systematization of accounting information and ending with the stage of formation of the analytic and administrative apparatus of the subjects of hotel and restaurant business, starts from taking into account the specifics of documentation and the launch of the mechanism for processing transactions for the provision of services and the sale of goods by these economic agents. There are developed information, analytical and organizational bases of reporting are structured and the directions of using financial reporting data for the purposes of managing the enterprises of the hotel and restaurant complex, which allows developing parameters and determining key indicators of the effectiveness of the process of making managerial decisions in the current and strategic dimensions.
It is justified that the logic of constructing cause-effect relationships, starting from the systematization of accounting information and ending with the stage of formation of the analytic and administrative apparatus of the subjects of hotel and restaurant business, starts from taking into account the specifics of documentation and the launch of the mechanism for processing transactions for the provision of services and the sale of goods by these economic agents. There are developed information, analytical and organizational bases of reporting are structured and the directions of using financial reporting data for the purposes of managing the enterprises of the hotel and restaurant complex, which allows developing parameters and determining key indicators of the effectiveness of the process of making managerial decisions in the current and strategic dimensions.
Опис
Ключові слова
звітність, процес прийняття управлінських рішень, готельно-ресторанний комплекс, reporting, process of making managerial decisions, hotel and restaurant complex
Бібліографічний опис
Колєсніченко А. С. Інформаційно-аналітичні й організаційні засади складання звітності в процесі прийняття управлінських рішень суб'єктами господарювання готельно-ресторанного комплексу / А. С. Колєсніченко // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2017. – Вип. 5 (11), ч. 2. – С. 147-152.