Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33697
Title: Обґрунтування розміщення кінематичного розриву в безступеневій гідрооб'ємно-механічній трансмісії колісного трактора
Other Titles: Justification of accommodation kinematic discontinuity in a continuously variable hydrostatic-mechanical transmission wheeled tractor
Authors: Самородов, Вадим Борисович
Мітцель, Микола Олександрович
Пелипенко, Євгеній Сергійович
Keywords: гідрооб'ємна передача; кінематичний розрив; муфта зчеплення; схеми трансмісії; tractor; hydrostatic-mechanical transmission; hydrostatic transmission; kinematic rupture; clutch
Issue Date: 2017
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Самородов В. Б. Обґрунтування розміщення кінематичного розриву в безступеневій гідрооб'ємно-механічній трансмісії колісного трактора / В. Б. Самородов, М. О. Мітцель, Є. С. Пелипенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 5 (1227). – С. 33-40.
Abstract: В роботі проведено аналіз існуючих та перспективних схемних рішень розміщення кінематичного розриву для двопотокових безступеневих гідрооб'ємно-механічних трансмісій колісних тракторів тягового класу 4–5 т. Теоретично визначено перепад робочого тиску в гідрооб'ємній передачі та кутові швидкості валів гідронасосу та гідромотору при екстреному гальмуванні. Виконано порівняльний аналіз результатів для випадку гальмування трактора з максимальної швидкості та під час виконання технологічної операції. Розглянуто можливі конструктивні прийому реалізації кінематичного розриву для безступеневих трансмісій колісних тракторів типу ХТЗ.
Article is devoted to analysis of existing and future circuit kinematic rupture location solutions for power split continuously variable hydrostatic-mechanical transmission tractors of 4-5 tons. Theoretically determined drop in operating pressure hydrostatic transmission and angular velocity shafts of hydraulic pump and motor during emergency braking. A comparative analysis of the results braking for the case of a tractor with a maximum deceleration speed and technical operations. Proposed the possible ways implementation of the kinematic design reception gap for CVT wheeled tractor HTZ type.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33697
Appears in Collections:Вісник № 05
Кафедра "Автомобіле- і тракторобудування"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2017_5_Samorodov_Obgruntuvannia.pdf844,23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.