Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33705
Название: Розробка заходів з поліпшення теплонапруженого стану випускного клапана форсованого тепловозного дизеля
Другие названия: Development of measures for improvement of heat-stressed condition of forced exhaust valve of a locomotive diesel engine
Авторы: Триньов, Олександр Володимирович
Карнаухов, Олександр Олександрович
Кафтанов, Юрій Олександрович
Ключевые слова: клапанний вузол; локальне повітряне охолодження; напрямна втулка; камери згорання; boosted diesel; orifice; teplosnabjenie state; local air coolin
Дата публикации: 2017
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Триньов О. В. Розробка заходів з поліпшення теплонапруженого стану випускного клапана форсованого тепловозного дизеля / О. В. Триньов, О. О. Карнаухов, Ю. О. Кафтанов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 5 (1227). – С. 72-80.
Краткий осмотр (реферат): Аналізуються шляхи поліпшення теплонапруженого стану випускного клапана форсованого тепловозного дизеля у спряженні клапан – напрямна втулка. Вибір можливих шляхів поліпшення умов роботи спряження і в цілому клапанного вузла базується на проведеному аналізі патентів, результатів розрахункових і експериментальних досліджень. Як основний засіб підвищення надійності клапанного вузла форсованого тепловозного дизеля розглядається локальне повітряне охолодження напрямної втулки, передбачається автоматичне управління тепловим станом вузла.
Analyzed ways to improve teploperenosa state of the forced exhaust valve of a locomotive diesel engine to the pair of valve guide Bush. The choice of possible ways of improving the working conditions of pairing, and in General, the orifice is based on the analysis of patents, results of numerical and experimental studies. As a primary means of improving the reliability of orifice forced diesel diesel is considered a local air cooling of the guide sleeve, provides for automatic control of the thermal state of the node.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33705
Располагается в коллекциях:Вісник № 05
Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_KhPI_2017_5_Trynov_Rozrobka.pdf611,91 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.