Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33705
Назва: Розробка заходів з поліпшення теплонапруженого стану випускного клапана форсованого тепловозного дизеля
Інші назви: Development of measures for improvement of heat-stressed condition of forced exhaust valve of a locomotive diesel engine
Автори: Триньов, Олександр Володимирович
Карнаухов, Олександр Олександрович
Кафтанов, Юрій Олександрович
Ключові слова: клапанний вузол; локальне повітряне охолодження; напрямна втулка; камери згорання; boosted diesel; orifice; teplosnabjenie state; local air coolin
Дата публікації: 2017
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Триньов О. В. Розробка заходів з поліпшення теплонапруженого стану випускного клапана форсованого тепловозного дизеля / О. В. Триньов, О. О. Карнаухов, Ю. О. Кафтанов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 5 (1227). – С. 72-80.
Короткий огляд (реферат): Аналізуються шляхи поліпшення теплонапруженого стану випускного клапана форсованого тепловозного дизеля у спряженні клапан – напрямна втулка. Вибір можливих шляхів поліпшення умов роботи спряження і в цілому клапанного вузла базується на проведеному аналізі патентів, результатів розрахункових і експериментальних досліджень. Як основний засіб підвищення надійності клапанного вузла форсованого тепловозного дизеля розглядається локальне повітряне охолодження напрямної втулки, передбачається автоматичне управління тепловим станом вузла.
Analyzed ways to improve teploperenosa state of the forced exhaust valve of a locomotive diesel engine to the pair of valve guide Bush. The choice of possible ways of improving the working conditions of pairing, and in General, the orifice is based on the analysis of patents, results of numerical and experimental studies. As a primary means of improving the reliability of orifice forced diesel diesel is considered a local air cooling of the guide sleeve, provides for automatic control of the thermal state of the node.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33705
Розташовується у зібраннях:Вісник № 05
Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_KhPI_2017_5_Trynov_Rozrobka.pdf611,91 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.