Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТриньов, Олександр Володимировичuk
dc.contributor.authorКарнаухов, Олександр Олександровичuk
dc.contributor.authorКафтанов, Юрій Олександровичuk
dc.date.accessioned2018-01-09T13:28:33Z-
dc.date.available2018-01-09T13:28:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТриньов О. В. Розробка заходів з поліпшення теплонапруженого стану випускного клапана форсованого тепловозного дизеля / О. В. Триньов, О. О. Карнаухов, Ю. О. Кафтанов // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Сер. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 5 (1227). – С. 72-80.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33705en
dc.description.abstractАналізуються шляхи поліпшення теплонапруженого стану випускного клапана форсованого тепловозного дизеля у спряженні клапан – напрямна втулка. Вибір можливих шляхів поліпшення умов роботи спряження і в цілому клапанного вузла базується на проведеному аналізі патентів, результатів розрахункових і експериментальних досліджень. Як основний засіб підвищення надійності клапанного вузла форсованого тепловозного дизеля розглядається локальне повітряне охолодження напрямної втулки, передбачається автоматичне управління тепловим станом вузла.uk
dc.description.abstractAnalyzed ways to improve teploperenosa state of the forced exhaust valve of a locomotive diesel engine to the pair of valve guide Bush. The choice of possible ways of improving the working conditions of pairing, and in General, the orifice is based on the analysis of patents, results of numerical and experimental studies. As a primary means of improving the reliability of orifice forced diesel diesel is considered a local air cooling of the guide sleeve, provides for automatic control of the thermal state of the node.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectклапанний вузолuk
dc.subjectлокальне повітряне охолодженняuk
dc.subjectнапрямна втулкаuk
dc.subjectкамери згоранняuk
dc.subjectboosted dieselen
dc.subjectorificeen
dc.subjectteplosnabjenie stateen
dc.subjectlocal air coolinen
dc.titleРозробка заходів з поліпшення теплонапруженого стану випускного клапана форсованого тепловозного дизеляuk
dc.title.alternativeDevelopment of measures for improvement of heat-stressed condition of forced exhaust valve of a locomotive diesel engineen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Вісник № 05
Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2017_5_Trynov_Rozrobka.pdf611,91 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.