Методика підвищення загального статичного коефіцієнту корисної дії дизель-генераторних електромеханічних систем транспортних засобів
Дата
2017
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті запропоновано методику підвищення енергоефективності дизель-генераторної електромеханічної системи транспортного засобу за статичними характеристиками. За даним методом використовуються синергетичні властивості декомпозованих елементів електроприводу під час його проектування шляхом вибору таких елементів декомпозованої структури, у яких точка екстремуму функції статичного ККД лежить в мінімальному околі точки екстремуму кривої статичного ККД дизельного двигуна. Такий підхід дозволяє отримати максимальну величину статичного ККД всієї структури при досягненні найбільш раціонального питомого рівня споживання палива. Також в статті показано, що підвищення енергетичного потенціалу дизель-генераторної електромеханічної системи транспортного засобу за статичними характеристиками базується на декомпозиції структури системи, де кожен її елемент має забезпечити мінімальний рівень втрат енергії у всій системі в цілому, причому задачу керування такою системою необхідно формулювати як завдання пошуку законів та алгоритмів взаємодії між компонентами складної ієрархічної електромеханічної системи.
In the article the technique of energy efficiency diesel generator electromechanical system vehicle static characteristics. By using this method synergistic properties decomposition electric element during its design by choosing items such decomposition structure in which extremum point function static efficiency is a minimal extremum neighborhood of the curve of static efficiency diesel engine. This approach provides a maximum amount of static efficiency of the entire structure while achieving the most efficient level of specific fuel consumption. Also, the article shows that increasing the energy potential of diesel generator electromechanical system vehicle static characteristics based on the decomposition of the structure of the system, where each of its elements should provide a minimum level of energy losses in the system as a whole, with the task of managing such a system is necessary to formulate a task search algorithms laws and interactions between components of a complex electromechanical system hierarchy.
In the article the technique of energy efficiency diesel generator electromechanical system vehicle static characteristics. By using this method synergistic properties decomposition electric element during its design by choosing items such decomposition structure in which extremum point function static efficiency is a minimal extremum neighborhood of the curve of static efficiency diesel engine. This approach provides a maximum amount of static efficiency of the entire structure while achieving the most efficient level of specific fuel consumption. Also, the article shows that increasing the energy potential of diesel generator electromechanical system vehicle static characteristics based on the decomposition of the structure of the system, where each of its elements should provide a minimum level of energy losses in the system as a whole, with the task of managing such a system is necessary to formulate a task search algorithms laws and interactions between components of a complex electromechanical system hierarchy.
Опис
Ключові слова
сила тяги, обід колеса, тяговий двигун, синхронний генератор, перетворювач частоти
Бібліографічний опис
Методика підвищення загального статичного коефіцієнту корисної дії дизель-генераторних електромеханічних систем транспортних засобів / Д. О. Кулагін [та ін.] // Вестник Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" = Bulletin of National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute" : [cб. науч. тр.]. – Харьков, 2017. – Вып. 27 (1249) : Проблемы автоматизированного электропривода. Теория и практика. Силовая электроника и энергоэффективность = Problems of Automated Electrodrivs. Theory and Practice. Power Electronics and Energy Efficiency : темат. вып. – С. 268-271.