Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34127
Назва: Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Ways of increasing competitiveness of the enterprise
Автори: Геращенко, Ірина Олексіївна
Сорокіна, С. В.
Пиркіна, А. А.
Ключові слова: потенціал; управління; конкурентні переваги; ринок; potential; management; competitive advantages
Дата публікації: 2017
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Геращенко І. О. Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства / І. О. Геращенко, С. В. Сорокіна, А. А. Пиркіна // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 46 (1267). – С. 59-62.
Короткий огляд (реферат): Конкурентоспроможність підприємства є комплексною та багатогранною категорією, яка відображає сукупність порівняльних переваг у різних сферах (економічній, технологічній, кадровій, товарній, ринковій тощо), поєднання яких формує для підприємства більш стійкі позиції на певному ринку у відповідний період часу у порівнянні з визначеними конкурентами. Визначено мету управління конкурентоспроможністю підприємства, об’єкт та суб’єкти управління конкурентоспроможністю підприємства. Розглянуто особливості забезпечення конкурентних переваг підприємства. Запропоновано інформаційну систему розвитку управлінського потенціалу. Розроблено шляхи покращення конкурентоспроможності підприємства за рахунок виробничого, ресурсного, кадрового, маркетингового, фінансового та інвестиційного потенціалів.
Competitiveness of an enterprise is a complex and multifaceted category that reflects a set of comparative advantages in different spheres (economic, technological, personnel, commodity, market, etc.), the combination of which forms a more stable position for a company in a certain market in the corresponding period of time in comparison with the determined competitors. The purpose of the enterprise competitiveness management is determined, the object and the subjects of enterprise competitiveness management. Features of providing competitive advantages of the enterprise are considered. An information system for the development of managerial potential is proposed. The ways of improving the competitiveness of the enterprise through the production, resource, personnel, marketing, financial and investment potential are developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34127
Розташовується у зібраннях:Вісник № 46
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_KhPI_2017_46_Gerashchenko_Napriamy_pidvyshchennia.pdf320,22 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.