Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГеращенко, Ірина Олексіївнаuk
dc.contributor.authorСорокіна, С. В.uk
dc.contributor.authorПиркіна, А. А.uk
dc.date.accessioned2018-01-25T08:52:08Z-
dc.date.available2018-01-25T08:52:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГеращенко І. О. Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства / І. О. Геращенко, С. В. Сорокіна, А. А. Пиркіна // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 46 (1267). – С. 59-62.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34127-
dc.description.abstractКонкурентоспроможність підприємства є комплексною та багатогранною категорією, яка відображає сукупність порівняльних переваг у різних сферах (економічній, технологічній, кадровій, товарній, ринковій тощо), поєднання яких формує для підприємства більш стійкі позиції на певному ринку у відповідний період часу у порівнянні з визначеними конкурентами. Визначено мету управління конкурентоспроможністю підприємства, об’єкт та суб’єкти управління конкурентоспроможністю підприємства. Розглянуто особливості забезпечення конкурентних переваг підприємства. Запропоновано інформаційну систему розвитку управлінського потенціалу. Розроблено шляхи покращення конкурентоспроможності підприємства за рахунок виробничого, ресурсного, кадрового, маркетингового, фінансового та інвестиційного потенціалів.uk
dc.description.abstractCompetitiveness of an enterprise is a complex and multifaceted category that reflects a set of comparative advantages in different spheres (economic, technological, personnel, commodity, market, etc.), the combination of which forms a more stable position for a company in a certain market in the corresponding period of time in comparison with the determined competitors. The purpose of the enterprise competitiveness management is determined, the object and the subjects of enterprise competitiveness management. Features of providing competitive advantages of the enterprise are considered. An information system for the development of managerial potential is proposed. The ways of improving the competitiveness of the enterprise through the production, resource, personnel, marketing, financial and investment potential are developed.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectпотенціалuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectpotentialen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectcompetitive advantagesen
dc.titleНапрями підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.title.alternativeWays of increasing competitiveness of the enterpriseen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Вісник № 46
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2017_46_Gerashchenko_Napriamy_pidvyshchennia.pdf320,22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.