Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34167
Title: Теоретичні засади ідентифікації і класіфікації процесів машинобудівних підприємств
Other Titles: Theoretical foundations of identification and classification of processes of machine-building enterprises
Authors: Виноградов, Владислав Володимирович
Keywords: збут; управління підприємством; ІТ-інструмент; класифікація процесів; process identification
Issue Date: 2017
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Виноградов В. В. Теоретичні засади ідентифікації і класіфікації процесів машинобудівних підприємств / В. В. Виноградов // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – № 46 (1267). – С. 49-53.
Abstract: В статті проаналізовано науковий підхід до визначення поняття збут, збутовий діяльність машинобудівних підприємств. Розглянуто наукові концепції визначення поняття "процес" у структурі управлінні підприємством. Встановлено теоретичні засади ідентифікації і класифікації процесів підприємства. Дослідження показало, що збутова діяльність підприємства - ланка системного ланцюгового процесу, керування яким залежить від кожного окремого процесу в підприємстві. Керування збутовим процесом неможливим без відповідного ІТ-інструменту, який визначатиме параметри системи окремих процесів. Інструмент, який може стратегічно підтримувати процес управління підприємством, - це збалансована система показників, яка описує місію та стратегію організації з метою групування з різних точок зору.
The article analyzes the scientific approach to the definition of the concept of sales, marketing activities of machine-building enterprises. The scientific concepts of definition of the concept "process" in the structure of enterprise management are reviewed. The theoretical foundations of identification and classification of processes of the enterprise are established. The research showed that the sales activity of the enterprise is a link of the system chain process, the management of which depends on each individual process in the enterprise. Managing a sales process is impossible without an appropriate IT tool that will determine the system parameters of individual processes. A tool that can strategically support enterprise management is a balanced metrics system that describes the organization's mission and strategy for grouping from different perspectives.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34167
Appears in Collections:Вісник № 46

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2017_46_Vynohradov_Teoretychni_zasady.pdf345,78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.