Anti-corruption compliance in the enterprise's program

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

A company should make a detailed analysis of the market subjects, consider theoretical and practical aspects of organizing sale and retail trade, create an up-to date package of sale-activating programs. The company’s marketing department should carry out the following tasks: working with established customers and attracting new ones, organizing execution of orders and deliveries, collecting payment for the supplied products in the shortest possible time and many others.

Опис

Ключові слова

anti-corruption compliance, risks, competitive, service, enterprise

Бібліографічний опис

Kocziszky G. Anti-corruption compliance in the enterprise's program [Electronic resource] / G. Kocziszky, M. Veres Somosi, P. G. Pererva // Стратегічні перспективи розвитку економічних суб'єктів в нестабільному економічному середовищі = Strategic prospects of development of economic entities in an unstable economic environment : зб. тез наук. робіт 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 28-30 листопада 2017 р. / Кременчуцький нац. ун-т ім. Михайла Остроградського. – Електрон. текстові дані. – Кременчук, 2017. – С. 164-167. – Режим доступа: https://drive.google.com/file/d/1r-6uz8h9jl-bCWwpPrY7esG925mrQudP/view, вільний (дата звернення 26.01.2018 р.).