Anti-corruption compliance in the enterprise's program
Дата
2017
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
A company should make a detailed analysis of the market subjects, consider theoretical and practical aspects of organizing sale and retail trade, create an up-to date package of sale-activating programs. The company’s marketing department should carry out the following tasks: working with established customers and attracting new ones, organizing execution of orders and deliveries, collecting payment for the supplied products in the shortest possible time and many others.
Опис
Ключові слова
anti-corruption compliance, risks, competitive, service, enterprise
Бібліографічний опис
Kocziszky G. Anti-corruption compliance in the enterprise's program [Electronic resource] / G. Kocziszky, M. Veres Somosi, P. G. Pererva // Стратегічні перспективи розвитку економічних суб'єктів в нестабільному економічному середовищі = Strategic prospects of development of economic entities in an unstable economic environment : зб. тез наук. робіт 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 28-30 листопада 2017 р. / Кременчуцький нац. ун-т ім. Михайла Остроградського. – Електрон. текстові дані. – Кременчук, 2017. – С. 164-167. – Режим доступа: https://drive.google.com/file/d/1r-6uz8h9jl-bCWwpPrY7esG925mrQudP/view, вільний (дата звернення 26.01.2018 р.).