Вплив інформаційних технологій на сучасний маркетинг
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Майстро Р. Г. Вплив інформаційних технологій на сучасний маркетинг [Електронний ресурс] / Р. Г. Майстро, К. І. Білоусов // Стратегічні перспективи розвитку економічних суб'єктів в нестабільному економічному середовищі = Strategic prospects of development of economic entities in an unstable economic environment : зб. тез наук. робіт 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 28-30 листопада 2017 р. / Кременчуцький нац. ун-т ім. Михайла Остроградського. – Електрон. текстові дані. – Кременчук, 2017. – С. 144-146. – Режим доступа: https://drive.google.com/file/d/1IvjgQCQ8f27X_5Pgjc6JyogzsXeKM1iR/view, вільний (дата звернення 29.01.2018 р.).