Вплив інформаційних технологій на сучасний маркетинг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Майстро Р. Г. Вплив інформаційних технологій на сучасний маркетинг [Електронний ресурс] / Р. Г. Майстро, К. І. Білоусов // Стратегічні перспективи розвитку економічних суб'єктів в нестабільному економічному середовищі = Strategic prospects of development of economic entities in an unstable economic environment : зб. тез наук. робіт 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 28-30 листопада 2017 р. / Кременчуцький нац. ун-т ім. Михайла Остроградського. – Електрон. текстові дані. – Кременчук, 2017. – С. 144-146. – Режим доступа: https://drive.google.com/file/d/1IvjgQCQ8f27X_5Pgjc6JyogzsXeKM1iR/view, вільний (дата звернення 29.01.2018 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в