Системний підхід до розвитку професійного мислення

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Характерною рисою сьогодення постає постійне ускладнення цілей, змісту і характеру професійної діяльності фахівців, функцій і завдань, які їм доводиться вирішувати. Ця ситуація вимагає від них як високого рівня компетентності, так і розвиненого професійного мислення. Його формування і розвиток стають важливим завданням фахової освіти. Однак його розв’язання ускладнює низка чинників різної природи. Їх подоланню сприяє застосування системного підходу. Істотну роль при цьому відіграє належна організація вивчення дисциплін соціально гуманітарного циклу.
A characteristic feature of modernity is the constant complication of the goals, content and nature of specialists' professional activity, as well as functions and tasks that they have to solve. This situation requires them to have both a high level of competence, and developed professional thinking. Its formation and development become an important task of vocational education. However, its solution is complicated by a number of factors of a different nature. And the use of the system approach contributes to their overcoming.

Опис

Ключові слова

професійна культура, професійна компетентність, соціальна компетентність, навчально-виховний процес, особистісний розвиток, professional mentally, professional culture, personal development

Бібліографічний опис

Пономарьов О. Системний підхід до розвитку професійного мислення / О. Пономарьов, О. Квасник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2017. – № 4. – С. 17-29.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced