Директори (ректори) вищих технічних навчальних закладів – учні та соратники професора В. Л. Кірпічова
Дата
2018
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У роботі досліджується діяльність учнів та послідовників фундатора та першого директора Харківського технологічного та Київського політехнічного інститутів проф. В.Л. Кірпічова. З’ясовано внесок ученого у підготовку професорсько-викладацьких та управлінських кадрів для вищої технічної школи. Вказано на принципи, якими він керувався при їх підборі.
The activity of learners and followers of the founder and the first director of the Kharkov Technological and Kyiv Polytechnic Institutes prof. V. Kirpichev is studied. His contribution to the training of the teaching and management personnel for the higher technical school is established. The scientist’s guideline principles are determined.
The activity of learners and followers of the founder and the first director of the Kharkov Technological and Kyiv Polytechnic Institutes prof. V. Kirpichev is studied. His contribution to the training of the teaching and management personnel for the higher technical school is established. The scientist’s guideline principles are determined.
Опис
Ключові слова
Харківський політехнічний інститут, історія освіти, біографістика, Харківський технологічний інститут, Київський політехнічний інститут, НТУ "ХПІ", NTU "KhPI", history of education, biography
Бібліографічний опис
Радогуз С. А. Директори (ректори) вищих технічних навчальних закладів – учні та соратники професора В. Л. Кірпічова / С. А. Радогуз, В. М. Скляр // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 16 листопада 2017 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – Вип. 48 (52). – С. 230-235.