Представлення навчального матеріалу на основі нечіткої логіки
Дата
2008
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті запропоновано підхід до побудови алгоритму вибору представлення фрагментів навчального матеріалу для корекції самостійного навчання на базі нечіткої логіки. Досліджено основні складові побудови динамічної моделі студента: знання, вміння, особисті переваги представлення навчального матеріалу.
In the article offered approach to the construction algorithm of choice of presentation of fragments of educational material for the correction of independent studies on the base of fuzzy logic. The basic component constructions of dynamic model of student are probed: knowledge, ability, personal advantages of presentation of educational material.
In the article offered approach to the construction algorithm of choice of presentation of fragments of educational material for the correction of independent studies on the base of fuzzy logic. The basic component constructions of dynamic model of student are probed: knowledge, ability, personal advantages of presentation of educational material.
Опис
Ключові слова
алгоритм вибору, динамічна модель студента, теорія управління, автоматизоване навчання, algorithm of choice, dynamic model
Бібліографічний опис
Поворознюк Н. І. Представлення навчального матеріалу на основі нечіткої логіки / Н. І. Поворознюк, К. Є. Бобрівник // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Информатика и моделирование. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2008. – № 49. – С. 134-138.