Представлення навчального матеріалу на основі нечіткої логіки

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті запропоновано підхід до побудови алгоритму вибору представлення фрагментів навчального матеріалу для корекції самостійного навчання на базі нечіткої логіки. Досліджено основні складові побудови динамічної моделі студента: знання, вміння, особисті переваги представлення навчального матеріалу.
In the article offered approach to the construction algorithm of choice of presentation of fragments of educational material for the correction of independent studies on the base of fuzzy logic. The basic component constructions of dynamic model of student are probed: knowledge, ability, personal advantages of presentation of educational material.

Опис

Ключові слова

алгоритм вибору, динамічна модель студента, теорія управління, автоматизоване навчання, algorithm of choice, dynamic model

Бібліографічний опис

Поворознюк Н. І. Представлення навчального матеріалу на основі нечіткої логіки / Н. І. Поворознюк, К. Є. Бобрівник // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Информатика и моделирование. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2008. – № 49. – С. 134-138.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced