Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34938
Назва: Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг". Частина 1
Автори: Кобєлєв, Валерій Миколайович
Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
Васильцова, Світлана Олександрівна
Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
Ключові слова: теорія маркетингу; теорія економічна; концепції маркетингу; категорії маркетингу; комплекс маркетингу; маркетинг глобальний; маркетинг інтерактивний; маркетинг індивідуальний; маркетинг екологічний; ризик
Дата публікації: 2017
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Маркетинг" : для студентів усіх форм навчання спеціальності 075 – "Маркетинг". Ч. 1 / уклад.: В. М. Кобєлєв [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харківський політехн. ін-т". – ХаркІв : НТУ "ХПІ", 2017. – 68 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34938
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prohramy_2017_Marketynh_1.pdf645,21 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.