Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34941
Title: Управління асортиментом і параметрами продукції у ринкових умовах
Authors: Яковлєв, Анатолій Іванович
Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
Keywords: асортимент продукції; сумісний аналіз; АВС-аналіз; потреби споживачів; параметри продукції; машинобудівні підприємства
Issue Date: 2010
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Яковлєв А. І. Управління асортиментом і параметрами продукції у ринкових умовах : [монографія] / А. І. Яковлєв, Л. С. Лаврентьєва ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – 164 с.
Abstract: Досліджено аспекти управління асортиментом і параметрами продукції з позиції концепції стратегічного управління, наведено єдину стратегічну систему управління асортиментом продукції машинобудівних підприємств. У монографії досліджено сутність понять "асортимент" та "асортиментна політика" з урахуванням особливостей концепції стратегічного управління. Призначено для спеціалістів економіки та управління. Може бути корисним для студентів економічних спеціальностей ВНЗ.
ORCID: orcid.org/0000-0002-8184-5464
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34941
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yakovliev_Upravlinnia_asortymentom_2010.pdf2,43 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.