Сканування середовища підприємства як основа управління асортиментом та конкурентоспроможністю

Ескіз

Дата

2008

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

Наведено порівняльний аналіз основних методик дослідження середовища підприємства. Показано доцільність оцінки середовища підприємства за методикою "багатопроменевих зірок" для управління асортиментом продукції та визначення його конкурентоспроможності.
The comparative analysis of the basic environment research techniques is given. The environment enterprise estimation expediency on a method of "the multibeam stars" for the range of products management and definition of its competitiveness is shown.

Опис

Ключові слова

сканування, асортимент, конкурентоспроможність, моніторінг

Бібліографічний опис

Лаврентьєва Л. С. Сканування середовища підприємства як основа управління асортиментом та конкурентоспроможністю / Л. С. Лаврентьєва, А. В. Ларка // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2008. – № 1-2’. – С. 12-20.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced