Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34967
Title: Напрями підвищення результативності проведення сумісного аналізу потреб споживачів
Authors: Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
Літвиненко, Марія Владиславна
Keywords: сумісний аналіз; потреби; споживачі; профіль; рівень атрибуту
Issue Date: 2008
Publisher: НТУ "ХПИ"
Citation: Лаврентьєва Л. С. Напрями підвищення результативності проведення сумісного аналізу потреб споживачів / Л. С. Лаврентьєва, М. В. Літвиненко // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2008. – № 1. – С. 104-109.
Abstract: Показана можливість уніфікації методики сумісного аналізу потреб споживачів. Наведені основні напрями вдосконалення розрахунків за етапами сумісного аналізу.
The opportunity of the consumer's preferences joint analysis technique unification is shown. The basic directions of the calculations on the joint analysis stages improvement are given.
ORCID: orcid.org/0000-0002-8184-5464
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34967
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_KhPI_2008_1_Lavrentieva_Napriamy_pidvyshchennia.pdf436,59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.