Принципи вибору асортименту машинобудівної продукції

Ескіз

Дата

2006

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

Надано обґрунтування асортименту продукції за допомогою логічного ланцюжка "вивчення потреб споживачів" - "формування асортименту продукції" - "управління асортиментом продукції". Наведена необхідність створення стратегічної системи управління.
The range of products substantiation on the basis of the logic chain is presented. Such links as "investigating consumers' preferences", "creating the range of products" and "managing the range of products" are included into this chain. The necessity of developing management strategic system is shown.

Опис

Ключові слова

асортимент продукції, потреби споживачів, управління асортиментом продукції

Бібліографічний опис

Лаврентьєва Л. С. Принципи вибору асортименту машинобудівної продукції / Л. С. Лаврентьєва // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2006. – № 1. – С. 14-18.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced