Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу "Маркетингові комунікації"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В даних методичних матеріалах відповідно до навчального плану курсу "Маркетингові комунікації" містяться 16 тем, які вміщують в себе задачі та ситуації, надаються деякі рекомендації щодо розв'язання пропонованих завдань, надано перелік теоретичних запитань для самостійної роботи та тестів. Надається список літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти зміст питання курсу та отримати навички в розв'язанні задач маркетингових комунікацій.

Опис

Ключові слова

маркетингові комунікації, мотивація, комплекс маркетингових комунікацій, стратегія, комунікаційні звернення, маркетингові дослідження, рекламування товарів, стимулювання збуту товарів, персональний продаж товарів, прямий маркетинг, інструменти маркетингових комунікацій, маркетингова політика комунікацій, рекламна діяльність

Бібліографічний опис

Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу "Маркетингові комунікації" : для студ. екон. ф-ту спец. "Маркетинг" денної та заочної форми навчання / уклад.: О. М. Кітченко, С. В. Чорнобровкіна ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – 56 с.