Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з курсу "Маркетингова цінова політика"
Вантажиться...
Дата
2014
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингова цінова політика, маркетингове ціноутворення, маркетингові процеси ціноутворення
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з курсу "Маркетингова цінова політика" : для студ. екон. ф-ту напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" заочної форми навчання / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – 28 с.