Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з курсу "Маркетингова цінова політика"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингова цінова політика, маркетингове ціноутворення, маркетингові процеси ціноутворення

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з курсу "Маркетингова цінова політика" : для студ. екон. ф-ту напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" заочної форми навчання / уклад. О. М. Кітченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – 28 с.