Логіко-змістовне моделювання проблеми управління асортиментом продукції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2008

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця

Анотація

Визначено причинно-наслідкові зв'язки між факторами, які впливають на ефективність управління асортиментом і параметрами продукції машинобудівних підприємств за ринкових умов.

Опис

Ключові слова

асортимент продукції, логіко-змістовне моделювання, асортиментна політика підприємства

Бібліографічний опис

Лаврентьєва Л. С. Логіко-змістовне моделювання проблеми управління асортиментом продукції / Л. С. Лаврентьєва // Управління розвитком : зб. наук. пр. – Харків : ХНЕУ, 2008. – № 9. – С. 59-60.