Логіко-змістовне моделювання проблеми управління асортиментом продукції
Вантажиться...
Дата
2008
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця
Анотація
Визначено причинно-наслідкові зв'язки між факторами, які впливають на ефективність управління асортиментом і параметрами продукції машинобудівних підприємств за ринкових умов.
Опис
Ключові слова
асортимент продукції, логіко-змістовне моделювання, асортиментна політика підприємства
Бібліографічний опис
Лаврентьєва Л. С. Логіко-змістовне моделювання проблеми управління асортиментом продукції / Л. С. Лаврентьєва // Управління розвитком : зб. наук. пр. – Харків : ХНЕУ, 2008. – № 9. – С. 59-60.