Логіко-змістовне моделювання проблеми управління асортиментом продукції

Ескіз

Дата

2008

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця

Анотація

Визначено причинно-наслідкові зв'язки між факторами, які впливають на ефективність управління асортиментом і параметрами продукції машинобудівних підприємств за ринкових умов.

Опис

Ключові слова

асортимент продукції, логіко-змістовне моделювання, асортиментна політика підприємства

Бібліографічний опис

Лаврентьєва Л. С. Логіко-змістовне моделювання проблеми управління асортиментом продукції / Л. С. Лаврентьєва // Управління розвитком : зб. наук. пр. – Харків : ХНЕУ, 2008. – № 9. – С. 59-60.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced