Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35272
Title: Аналіз відповідності параметрів продукції потребам споживачів при прийнятті управлінських рішень
Authors: Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
Keywords: споживачі; асортимент; потреби; управлінські рішення
Issue Date: 2007
Publisher: Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця
Citation: Лаврентьєва Л. С. Аналіз відповідності параметрів продукції потребам споживачів при прийнятті управлінських рішень / Л. С. Лаврентьєва // Управління розвитком : зб. наук. пр. – Харків : ХНЕУ, 2007. – № 4. – С. 25-26.
Abstract: Визначено напрями управління асортиментом продукції, комплекси господарських рішень з управління асортиментом продукції. Наведена уніфікована методика сумісного аналізу потреб споживачів, яка дозволяє корегувати параметри продукції згідно новим потребам споживачів.
ORCID: orcid.org/0000-0002-8184-5464
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35272
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2007_Lavrentieva_ Analiz_vidpovidnosti_parametriv.pdf143,33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.