Аналіз відповідності параметрів продукції потребам споживачів при прийнятті управлінських рішень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця

Анотація

Визначено напрями управління асортиментом продукції, комплекси господарських рішень з управління асортиментом продукції. Наведена уніфікована методика сумісного аналізу потреб споживачів, яка дозволяє корегувати параметри продукції згідно новим потребам споживачів.

Опис

Ключові слова

споживачі, асортимент, потреби, управлінські рішення

Бібліографічний опис

Лаврентьєва Л. С. Аналіз відповідності параметрів продукції потребам споживачів при прийнятті управлінських рішень / Л. С. Лаврентьєва // Управління розвитком : зб. наук. пр. – Харків : ХНЕУ, 2007. – № 4. – С. 25-26.