Застосування стратегічних систем управління асортиментом продукції на підприємствах

Ескіз

Дата

2006

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Український інститут науково-технічної експертизи та інформації

Анотація

Наведено особливості застосування стратегічних систем управління асортиментом продукції на підприємствах в ринкових умовах.

Опис

Ключові слова

асортимент продукції, стратегія, управління асортиментом продукції

Бібліографічний опис

Лаврентьєва Л. С. Застосування стратегічних систем управління асортиментом продукції на підприємствах / Л. С. Лаврентьєва // Регіональні проблеми та перспективи розвитку ринків збуту промислової продукції : тези доп. наук.-практ. конф., 6-7 грудня 2006 р. : у 2 т. Т. 1. – Київ : УкрІНТЕІ, 2006. – С. 36-39.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced