Методичні вказівки для контрольних робіт з дисципліни "Організація виробництва та маркетинг"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Метою вивчення курсу "Організація виробництва і маркетинг" є надання студентам знань з основ організації та структури виробничого процесу, систематичного підвищення рівня його організації, гнучкості реагування на зміни попиту, мобільності проектування та освоєння нової продукції (послуг); підтримання оптимальності функціонування з найменшими витратами; забезпечення високої культури трудової діяльності персоналу, спрямованої на точне і своєчасне виконання замовлень належної якості та конкурентоспроможності. Дані методичні вказівки призначені для систематизованого та впорядкованого виконання контрольних робіт відповідно до робочої програми навчальної дисципліни. Використання даних вказівок дозволить студентам оцінити свої знання та підготуватися до заліку з дисципліни.

Опис

Ключові слова

організаційні основи виробництва, виробничий процес, сітьове планування, якість на виробництві, допоміжні виробництва, енергетичне забезпечення виробництва, енергоаудит, енергоменеджмент, промисловий маркетинг

Бібліографічний опис

Методичні вказівки для контрольних робіт з дисципліни "Організація виробництва та маркетинг" : для студ. енергомашинобудівельного ф-ту заочної форми навчання / уклад. С. В. Глухова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – 27 с.