Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35353
Title: Менеджмент, маркетинг та інтелектуальний капітал в глобальному економічному просторі
Authors: Перерва, Петро Григорович
Савченко, Ольга Ігорівна
Товажнянський, Вячеслав Леонідович
Архієреєв, Сергій Ігоревич
Андрєєва, Наталя Миколаївна
Баланюк, Сергій Іванович
Барун, Марина Вікторівна
Березянко, Тамара Володимирівна
Верютіна, Вікторія Юріївна
Гончаренко, Тетяна Петрівна
Гусенко, Ольга Сергіївна
Д'яконова, Ірина Іванівна
Дзвінчук, Дмитро Іванович
Данько, Тарас Володимирович
Доценко, Сергій Ілліч
Дорошук, Ганна Анатоліївна
Дюжев, Віктор Геннадійович
Жук, Ольга Іванівна
Захарова, Яна Олександрівна
Івашків, Ірина Миколаївна
Капаруліна, Ірина Миколаївна
Касаткіна, Марина Володимирівна
Косенко, Олександра Петрівна
Івашків, Тарас Степанович
Квятковська, Любов Абрамівна
Кириченко, Оксана Сергіївна
Кононенко, Яна Володимирівна
Косенко, Андрій Васильович
Кравець, Андрій Валерійович
Лопаткіна, Ірина Вікторівна
Лебедєв, Ігор Васильович
Малєй, Ольга Вікторівна
Маслак, Ольга Іванівна
Міненко, Володимир Леонідович
Молодченко, Таїсія Геннадіївна
Мірошниченко, Ганна Олександрівна
Немчук, Оксана Володимирівна
Нестеренко, Роман Олександрович
Нікітіна, Аліна Вадимівна
Омельяненко, Віталій Анатолійович
Остапчук, Вікторія Валентинівна
Петренко, Віктор Павлович
Побережний, Роман Олегович
Побігун, Сергій Андрійович
Полякова, Наталія Сергіївна
Савченко, Катерина Вікторівна
Сусліков, Станіслав Вячеславович
Степанова, Олена Володимирівна
Сьомкіна, Тетяна Віталіївна
Тимофєєва, Катерина Олександрівна
Ткачов, Максим Михайлович
Токар, Інна Іванівна
Топій, Ірина Ігорівна
Ткачова, Надія Петрівна
Усов, Максим Анатолійович
Хворост, Оксана Олексіївна
Чубай, Володимир Миколайович
Шевченко, Олена Олександрівна
Keywords: економіка національна; конкурентоспроможність; розвиток сталий; управління стратегічне; діяльність інноваційна; інтеграція; менеджмент міжнародний; ефективність управління; капітал інтелектуальний; власність інтелектуальна; маркетинг міжнародний; забезпечення законодавче
Issue Date: 2012
Publisher: ТОВ "Цифрова друкарня № 1"
Citation: Менеджмент, маркетинг та інтелектуальний капітал в глобальному економічному просторі : монографія / П. Г. Перерва [та ін.] ; наук. ред.: П. Г. Перерва, О. І. Савченко, В. Л. Товажнянський ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Цифрова друкарня № 1, 2012. – 700 с.
Abstract: Монографія присвячена дослідженню особливостей інструментарію формування економічного простору в умовах глобальних інтеграційних процесів. Авторами узагальнений вітчизняний і зарубіжний досвід переходу до інноваційного типу економічного розвитку, розроблені науково-методичні рекомендації по вдосконаленню організаційно-економічних механізмів менеджменту, маркетингу, інтелектуального капіталу в період трансформаційних перетворень. Особлива увага приділена теоретичному осмисленню сучасних управлінських теорій, питанням розвитку адаптивних організаційних форм, управлінню процесами інноваційних перетворень, розробки, виробництва і збуту з урахуванням галузевої, регіональної та структурно-функціональної специфіки. Висвітлені підходи з вирішення питань актуальних трансформацій на ринках праці, фінансів, інтелектуальної власності, товарів та послуг, засобів виробництва. Розглянуті питання забезпечення конкурентоспроможності, сталого розвитку, економічної та екологічної безпеки як запоруки переходу підприємств, міст, регіонів, країни в цілому до економіки знань та суспільства знань. Книга призначена для менеджерів підприємств та організацій, фахівців з державного управління, науковців, викладачів, аспірантів і студентів, що займаються дослідженнями проблем інтеграційних процесів, економічної діяльності, управління людськими ресурсами, корпоративної-соціальної відповідальності, комерціалізації технологій, економічних реформ.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
orcid.org/0000-0003-0520-7513
orcid.org/0000-0002-4028-7697
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35353
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"
Кафедра "Загальна економічна теорія"
Кафедра "Менеджмент інноваційного підприємництва та міжнародних економічних відносин"
Кафедра "Право"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Book_Pererva_Menedzhment_2012.pdf9,46 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.