Формування цінової політики у готельно-ресторанній справі

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій

Анотація

У статті розглянуто методи ціноутворення на продукцію (послуги) суб'єктів господарювання готельно-ресторанної справи. Досліджено тенденції ціноутворення на продукцію (послуги) у даній галузі. Обґрунтовано, що співвідношення "ціна-цінність" для більшості споживачів залишається важливим фактором при придбанні товару (послуги). Визначено напрями, що полягають у доцільності позиціонування за співвідношенням "ціна-цінність", які суттєво впливають на формування цінової політики на продукти і послуги суб'єктів господарювання готельно-ресторанної справи на цільовому ринку і забезпечують комерційний успіх.
The article deals with methods of pricing products (services) of business entities of the hotel and restaurant business. The tendencies of pricing on products (services) in this field are investigated. It is substantiated that the value-price ratio for most consumers remains an important factor in the acquisition of goods (services). Directions, which consist in the expediency of positioning in relation to "price-value", which significantly influences the formation of price policy on products and services of business entities of the hotel and restaurant business in the target market, which provides commercial success, are determined.

Опис

Ключові слова

ціна, цінність, цінова політика, методи ціноутворення, витрати, позиціонування, price, value, price policy, pricing methods, costs, positioning

Бібліографічний опис

Мардус Н. Ю. Формування цінової політики у готельно-ресторанній справі [Електронний ресурс] / Н. Ю. Мардус // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. – 2017. – Вип. 12. – С. 93-97. – URI: http://market-infr.od.ua/journals/2017/12_2017_ukr/19.pdf, вільний (дата звернення 28.03.2018 р.).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced