Поліпшення паливної економічності форсованих дизелів шляхом узгодження характеристик вприскування палива та форми камери згоряння

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2005

ORCID

DOI

Науковий ступінь

кандидат технічних наук

Рівень дисертації

кандидатська дисертація

Шифр та назва спеціальності

05.05.03 – теплові двигуни

Рада захисту

Спеціалізована вчена рада Д 64.050.13

Установа захисту

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Науковий керівник

Марченко Андрій Петрович

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Дисертація присвячена вивченню особливостей процесів сумішоутворення і згоряння у форсованих дизелях та вибору раціональних параметрів характеристик вприскування палива і форми камери згоряння. Об'єктом дослідження є процеси сумішоутворення та згоряння в судових і тепловозних дизелях типу ЧН25/27, ЧН25/34, ЧН26/34, ЧН26/27 і ЧН32/32. Розглянуті специфіка і особливості процесів сумішоутворення і згоряння у форсованих дизелях. Виявлені основні причини зниження швидкостей випаровування і згоряння збільшених циклових порцій палива і визначені методи і способи узгодження характеристик вприскування палива і форми камери згоряння. Розроблені математична модель циклу дизеля, комплекс програмного забезпечення для розрахунку робочого процесу, в тому числі, характеристик вприскування палива, розподілу палива в струмені та камері згоряння, характеристик сумішоутворення і згоряння. Виконані розрахунково-експериментальні дослідження для погодження характеристик вприскування палива і камер згоряння, які дозволили обгрунтовано вибрати раціональні параметри паливної апаратури, характеристик вприскування палива і форми камери згоряння, що забезпечили зниження експлуатаційної витрати палива в досліджених дизелях на 1,5-3%.
Dissertation is devoted to the study of features of processes formations of working mixture and combustion in the forced diesels and choice of rational parameters of descriptions of injection of fuel and form of combustion chamber. It is a research object judicial Ships and diesel engines diesels of dimension: 25/27, 25/34, 26/34, 26/27 and 32/32. A specific and features of processes of formations of working mixture and combustion is considered in the forced diesels. The found out the principal reasons of decline of speeds of evaporation and combustion of megascopic cyclic portions is fuels and certain methods and methods of concordance of descriptions of injection of fuel and form of combustion chamber. Developed mathematical model of cycle of diesel, complex of software for the calculation of working process, in that number, descriptions of injection of fuel, division of fuel in a stream and combustion, descriptions of formations of working mixture and combustion chamber. Executed calculation-experimental researches for the concordance of descriptions of injection of fuel and chambers combustions, which allowed grounded to choose the rational parameters of fuel apparatus, descriptions of injection of fuel and form of combustion chamber, which provided the decline of operating cost of fuel in the explored diesels on 1,5-3%.

Опис

Ключові слова

сумішоутворення палива, згоряння палива, моделювання, дизелебудування, форсовані дизелі, forced diesels, descriptions of fuels, injection of fuels, combustion chamber, design, автореферат дисертації

Бібліографічний опис

Сукачов І. І. Поліпшення паливної економічності форсованих дизелів шляхом узгодження характеристик вприскування палива та форми камери згоряння [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / Іван Іванович Сукачов ; [наук. консультант Марченко А. П.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2005. – 21 с. – Бібліогр.: с. 16-17. – укр.