Підготовка професіоналів-лідерів як завдання вищої школи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Сучасна життєва практика вимагає розробки, апробації й застосування інноваційних принципів і методів інженерної освіти з метою подолання розриву між університетською освітою і реальними потребами виробництва та вимогами роботодавців. Підготовка сучасних кадрів має бути спрямована не просто на формування фахівців, а на забезпечення такої якості їхньої освіти, яка б поєднувала високий рівень професійної і соціальної компетентності та особистісний розвиток. Йдеться про розвиток лідерського потенціалу і здатність максимальної його реалізації.
Modern life practice requires the development, testing, and application of innovative principles and methods of engineering education in order to overcome the gap between the university education and the real needs of production and employer requirements. The preparation of modern personnel should be aimed not only at the formation of specialists but also in ensuring such quality of education, which would combine a high level of professional and social competence and personal development. This is primarily about the development of leadership potential and the ability to maximize its implementation.

Опис

Ключові слова

інженерна освіта, інноваційні принципи, професійна компетентність, особистісний розвиток, лідерський потенціал, engineering education, innovative principles, professional competence, personal development, leadership potential

Бібліографічний опис

Сокол Є. Підготовка професіоналів-лідерів як завдання вищої школи / Є. Сокол // Лідер. Еліта. Суспільство = Leader. Elite. Society. – 2017. – № 1. – С. 16-22.