Analysis of the existing curriculum of professional disciplines for professional psychologists: advantages and disadvantages

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

Автори

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

The article analyzes and gives assessments to the disciplines of the existing programs of training a professional psychologist in higher educational institutions and provides the necessary list of tasks that must be achieved in the process of forming the professional competence of a psychologist in an institution of higher education. For the analysis of the degree of implementation of the main tasks of forming the professional competence of the psychologist the program of professional disciplines in the leading native universities are considered.
У статті проаналізовано та надано оцінки дисциплінам існуючих програм підготовки професійного психолога у ВНЗ та сформовано необхідний перелік завдань, що мають бути досягнуті у процесі формування професійної компетентності психолога у ВНЗ. Для аналізу ступеню реалізації основних задач формування професійної компетентності психолога були взяті до розгляду програми з фахових дисциплін у провідних вітчизняних ВНЗ.

Опис

Ключові слова

general psychology, age psychology, psychology pedagogical, psychology of management, self-education of the person, self-realization of the person, psychology of higher school, загальна психологія, вікова психологія, психологія педагогічна, психологія управління, самовиховання особистості, самореалізація особистості, психологія вищої школи

Бібліографічний опис

Boldyrev K. Analysis of the existing curriculum of professional disciplines for professional psychologists: advantages and disadvantages / K. Boldyrev // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2018. – № 1. – С. 81-91.