Формування гуманітарної культури у іноземних студентів на основі гуманітарно-аксіологічного концептуального підходу до освіти

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті здійснено аналіз сутнісної характеристики гуманітарної культури іноземних студентів на основі гуманітарно-аксіологічного концептуального підходу до освіти; розглянуто структуру і зміст гуманітарної культури; з'ясовано його місце та обґрунтовано важливість застосування; розглянуто питання реалізації представленого підходу в системі навчання іноземних студентів; обґрунтовано необхідність застосування принципів міжпредметної інтеграції, полікультурності й діалогічності, врахування національно- та індивідуально-психологічних собливостей іноземних студентів як засобу формування їхньої гуманітарної культури в процесі навчання.
The article analyzes the essential characteristics of the humanitarian culture of foreign students on the basis of the humanitarian-axiological conceptual approach to education; the structure and contents of the humanitarian culture are examined; its place is shown and the importance of application is proved; the issues of implementation of the presented approach to the system of training foreign students are considered; the necessity of applying the principles of interdisciplinary integration, multiculturalism and dialogic approach, the national and individual psychological peculiarities of foreign students is taken into account as a means of forming their humanitarian culture in the process of training is substantiated.

Опис

Ключові слова

іноземні студенти, міжпредметна інтеграція, полікультурність, діагностичність, національно-психологічні особливості, foreign students, humanitarian culture, principles of interdisciplinary integration, multiculturalism, dialogue, individual psychological peculiarities

Бібліографічний опис

Слесик К. Формування гуманітарної культури у іноземних студентів на основі гуманітарно-аксіологічного концептуального підходу до освіти / К. Слесик // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2018. – № 1. – С. 92-102.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced