Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Міжнародний маркетинг"

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, міжнародний маркетинг, міжнародне маркетингове планування, сегментація міжнародного ринку, міжнародна товарна політика, інвестиційна діяльність

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Міжнародний маркетинг" [Електронний ресурс] : для студ. заочної форми навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2017. – 9 с. – Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35851.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced