Публікація:
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Міжнародний маркетинг"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, міжнародний маркетинг, міжнародне маркетингове планування, сегментація міжнародного ринку, міжнародна товарна політика, інвестиційна діяльність

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Міжнародний маркетинг" [Електронний ресурс] : для студ. заочної форми навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2017. – 9 с. – Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35851.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в