Публікація: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Міжнародний маркетинг"
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, міжнародний маркетинг, міжнародне маркетингове планування, сегментація міжнародного ринку, міжнародна товарна політика, інвестиційна діяльність
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Міжнародний маркетинг" [Електронний ресурс] : для студ. заочної форми навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2017. – 9 с. – Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35851.
