Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Організація збуту та управління маркетингом"
Дата
2017
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, управління маркетингом, організація збуту, маркетингове планування, служба маркетингу
Бібліографічний опис
Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Організація збуту та управління маркетингом" [Електронний ресурс] : для студ. заочної форми навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2017. – 8 с. – Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35852.