Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Організація збуту та управління маркетингом"

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, управління маркетингом, організація збуту, маркетингове планування, служба маркетингу

Бібліографічний опис

Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Організація збуту та управління маркетингом" [Електронний ресурс] : для студ. заочної форми навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2017. – 8 с. – Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35852.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced