Розвиток проєктного мислення та інтуїції під час викладання лінгвістичних дисциплін у контенті комунікативно-інтенційної моделі як нової еволюційної освіти

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

освіта лівопівкульна, мислення творче, Едвард де Боно, логіка, освіта біоадекватна, освіта еволюційна

Бібліографічний опис

Полянська І. В. Розвиток проєктного мислення та інтуїції під час викладання лінгвістичних дисциплін у контенті комунікативно-інтенційної моделі як нової еволюційної освіти / І. В. Полянська, В. Ф. Шевченко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 25-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2017, [17-19 травня 2017 р.] : у 4 ч. Ч. 4 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – С. 26.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced