Організація контролю якості маркетингової інформації при проведенні маркетингових досліджень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Наведені особливості організації контролю якості маркетингової інформації при проведенні маркетингових досліджень.

Опис

Ключові слова

маркетингова інформація, контроль, маркетингові дослідження

Бібліографічний опис

Анічкіна І. О. Організація контролю якості маркетингової інформації при проведенні маркетингових досліджень / І. О. Анічкіна, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 26-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2018, [16-18 травня 2018 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 84.