Теоретичні дослідження механізму зміни ступеня стиску в бензиновому двигуні

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Проаналізовані конструкції механізмів зміни ступеня стиску у двигунах внутрішнього згоряння. Наведені конструктивна і розрахункова схеми нового механізму зміни ступеня стиску, розробленого стосовно до безшатунного двигуна із кривошипно-кулісним силовим механізмом. Викладено методику розрахунку механізму, яка дозволяє визначити час спрацьовування механізму. Також наведені деякі результати експериментальних досліджень цього механізму. Отримані результати вказують на можливі переваги в робочих характеристиках механізму, зокрема, у швидкодії. Іл. 7. Бібліогр. 7 назв.

Опис

Ключові слова

втулка, зубчасті вінці, зубчасті коліса, двигуни чотирициліндрові

Бібліографічний опис

Міщенко М. І. Теоретичні дослідження механізму зміни ступеня стиску в бензиновому двигуні / М. І. Міщенко, В. Л. Супрун, В. В. Шинкаренко // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2008. – № 2. – С. 60-64.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced