Роль та значення соціальних мереж у структурі комунікаційного комплексу компанії

Ескіз

Дата

2018

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський університет економіки і торгівлі

Анотація

Об'єктивна оцінка ефективності сучасних комунікаційних інструментів дозволить обґрунтувати управлінські рішення щодо доцільності використання соціальних мереж у структурі комунікаційного комплексу компанії та підвищить якість управлінських рішень щодо досягнення стратегічних маркетингових цілей компанії. Метою статті є детальний розгляд питань, пов'язаних із характеристикою ролі та значення соціальних мереж у напрямку формуванням ефективного комунікаційного комплексу з їх використанням для просування товарів і послуг. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. Результати. На основі систематизації наукових праць вітчизняних і зарубіжних учених щодо процесу просування товарів і послуг, можна стверджувати про доцільність виділення серед загального кола конструктивних елементів формування комунікаційного комплексу сучасних інструментів, до яких доречно зарахувати соціальні мережі, що дозволяють активно впливати на цільову аудиторію на основі встановлення довгострокових партнерських відносин. Практична значущість результатів дослідження. У результаті дослідження розроблено докладний контент-план публікацій із приблизною тематикою постів на прикладі компанії кондитерської галузі, який передбачає процес поточного корегування й редагування залежно від реакції користувачів мережі, що дозволить регулярно публікувати різноманітні пости, з метою впорядкування роботи маркетологів із просування продукції компанії в соціальних мережах і дозволить оцінити її ефективність.
Objective assessment of the effectiveness of modern communication tools will allow to substantiate managerial decisions on expediency of using social networks in the structure of the communication complex of the company and improve the quality of management decisions in achiev¬ing the strategic marketing goals of the company. Purpose of the article is a detailed consideration of issues related to the characteristics of the role and importance of social networks in the formation of an effective communication system with their use for the promotion of goods and services. Methodology of research. Solving the tasks set in the article is carried out with the help of such general scientific and special research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization. Findings. On the basis of systematization of scientific works of domestic and foreign scientists on the process of promotion of goods and services, it can be argued that it is expedient to isolate among the general range of constructive elements of the formation of a communication complex of modern tools, which include social networks that allow to actively influence the target audience on the basis of establish¬ing long-term partnership relations. Practical value. As a result of the study, a detailed content-plan of publications with approximate topics of posts was developed on the example of the confectionery industry, which provides for the process of current correction and editing, depending on the reaction of users of the network, which will allow the publication of various posts on a regular basis, in order to streamline the work of marketers to promote the company’s products. social networks and will allow to evaluate its effectiveness.

Опис

Ключові слова

комунікаційний комплекс, просування в соціальних мережах, контент-план, компанія, communication complex, social networks, promotion in social networks, content-plan

Бібліографічний опис

Куценко Т. М. Роль та значення соціальних мереж у структурі комунікаційного комплексу компанії / Т. М. Куценко, І. А. Парфентенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі : зб. наук. пр. Сер. : Економічні науки. – Полтава : ПУЕТ, 2018. – № 1 (86). – С. 151-157.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced